27.1.10

Start Verildi

evet dediğim gibi herşey lisedeyken başlamıştı.güzel bir arkadaş grubumuz vardı.bol malzemeli pizza gibiydik. birbirimize düşkündük. aramızda sadece arkadaşlık vardı.aksinide düşünmezdik zaten. hayatımız müzik ve laylaylomdan ibaretti. ama duyarsızda değildik. hepimizin kendi içinde çıkmazları vardı.selcan B. : ortaokulda çok samimi değildik ama lisede herşey değişti.kustuğunda tuttuğum o kapı kolu hala aklımda ve maalesef unutamıyorum (böwwkk selcan =) ).. şimdi mi ? lisedeki sıram artık yok...www.emreturhal.deviantart.com/gallery/) iyi günümde kötü günümde en en çirkin ve paspal günümde yazın en sıcak kışın en soğuk gününde...hep varsın Emrem. Az ama öz gezeriz dimi =))


anıl Ç. : dostum. liseye ilk başladığımda tanıştığım ender güzellikti. sonra ne mi oldu ? inanın bende bilmiyorum. ama en son hatırladığım birinin yapmadığım şeyleri anıla yapmışım gibi söylemesiydi. şu an hala görüşüyoruz. ama artık lisedeki o ikizler değiliz...



onur : hehe canım seni hep güLerek hatırLıyorum. sürekli kıkırdardık. yada sürekli müzik dinlerdik. hep hep hep derdimiz müzikti. şimdi mi? ben müziği bırakalı yıllar oldu...

aynur : geç tanıdığıma üzüldüğüm insanlardan. simit diyeti yaptık hep beraber =) şimdi mi ? git gide kilo alıyorum...

Evet lise... hayatımda en çok güldüğüm yıllardı sanırım. ama aynı zamanda da en çok düşündüğüm. en çılgın yıllarım... kimse için kılımı kıpırdatmayan ben onun için dağları aşar olmuştum. ama iyikide aşmışım. bana Emremi kazandırdı. O yıllar tek sorunum ailem ve matematikti. etrafı fazla umursamazdım. kendi halimdeydim zaten. kimseye karışmadım da. ama bana karıştılar hemde onun yüzünden ! ve canımı da acıttılar yine onun yüzünden !okulda onu seven kaç kişi vardı bilmiyorum ama hepsinin onunla olamadığı açık ! hatta o kadar açıktı ki koridorda yürürken bile tehdit ediliyordum.ne saçma dimi ? insan neden kendinden olana bunu yapar ki ?

Ahhh Burak P. yüzyılın aşkı =) hayatımda kimseyi bu kadar istememiştim. kimseye bu kadar hayran olmamıştım onu görene kadar. ilk görüşte aşk derler ya hani işte ben bunu yaşadım ! ve hiç pişman değilim. iyikide yaşadım. çok güzeldi. birinin duygularını ifade etmekte ne kadar zorlandığını anladım. yada birinin ne kadar iyi bir yalancı olabileceğini. birinin sizi üzmemek adına bazı şeyleri gizlemesinin mantığını anladım... büyümenin ne demek olduğunu anladım ben onun sayesinde.

bunu üstünden 2 yıl geçtikten sonra öğrendim. ama aslında bizim aramızdaki şeyin temelini Emre atmış. Emre düzenlemiş herşeyi. ve o beni üzmemek adına yanımdaymış hep benim. gecenin köründe sarhoş olup sizi arıyorsa bir insan bu size çok şey anlatmalı. çünkü o an karşınızda dünyanın en çıplak insanı vardır. ve size gelmiştir... o an herşeye değer bence. ve tüm kötü anıları unutturur. ona aşık olmak o kadar güzeldi ki heryerde bağıra çağıra nil karaibrahimgilcilik oynardım! yeni çıkarmıştı albümünü Ben oNa resmen aşığım parçası ise hitti. zıplaya zıplaya söylerdim...hiç sıkılmazdım o aşktan. o mutluluk yanındaki herşeye değerdi. çünkü karşındaki adam senin için senin çok sevdiğin bi erkek oyuncudan imza alır, uzun yoldan gelmiş olmasına rağmen sana kahvaltı hazırlar, dinlenmek için dizlerine yatar ve tek isteği saçlarının okşanmasıdır, hiç sevmemesine rağmen senin için o aptal tv programını izler, gece başı sıkışınca seni arar, hayatındaki gizlerini paylaşır seninle, sana ait olduğunu hissettirir... hem de bu adam kötü çocuk imajına sahip kızların gözdesi olan ve bunları yapmasada etrafında biçok kız olabilecek bi adamdır. ama yapar... bu adam iyi bi adamdır aslında tüm piçliklerine rağmen.

sonra adamın arkadaşı ortaya çıkar. o arkadaş ki aslında bilirsin onu komşundur çünkü ama burnu havadadır. sonra bi gün senin telefon sapığın olur =) sonra bi bakarsın arkadaşın olmuş sonra KARDEŞİN... Emrem iyiki varsın... (

ardından lise biter. hayatın birden allak bullak olur çünkü ailen artık yoktur. sorunlar birbirini izler. boşluğa düşersin. birden içine attıların su yüzüne çıkar. delirdim sanırsın... yanıLırsın. bi bakarsın yanında biri var. hayatında duyduğun en güzel ses bu ! sesin sahibini ararsın deli gibi. Bulursunda! çünkü o da seni arar... hayatında kimsenin sana vermediği güveni verir bu adam sana. Serdar O. bi insanın hayatında mutlaka olması gereken biri. tüm kavgalarımıza rağmen şu an onunla ilgili sadece güzel şeyleri hatırlıyorsam eğer bu herşeye değer. asla mutsuz olmasını istemem. çünkü 2 yılı paylaştık. ardından ayrılmamızda tam 2 yıl sürdü ! ne uzun bir süreç değil mi? ama birbirimizden vazgeçemedik. yapamadık. hayatımda hiç bir erkek arkadaşımın annesi beni bu kadar bağırına basmadı şu ana kadar. Sevim teyzem... Canım benim. Hele kardeşi Berk... öz kardeşimdi. Babası Hakkı Amca... Adamcağızdan sanırım özür dilemem gerek. Serdarın hızlı trene binmesine göz yumduğu için adamı arayıp bir güzel paylamıştım ! onun ne suçu varsa artık... adamcağız ağlamıştı benim yüzümden.

ve dershane günleri başlar. işte bu gidiş gelir hengamesinde yeni dostlar edinirim. En özeli mi ? Tabii ki Tuğba K. beni bu dünyada en iyi anlayan insan. hayatımdaki herşeyi noktası virgülüne bilen tek canlı. daha ne diyebilirim ki onun hakkında ? Tabii sadece tuğba değil birçok insan tanıdım bu günlerde.

Bu kokoş dışında bir de Kübra D. var. Hayatımda olmasından o kadar memnunum ki. o kadar mutlu ediyor ki beni varlığı... bazen bazı hatalar yapar insan. eli ayağına dolanır o an. ama karşında biri vardır ki günahınla sevabınla sever seni ve her anında kucak açar sana. işte Kübramla aramdaki şey bu. Onun derdi senin olur oturur ağlarsınız beraber. Acınız da tıpkı gülüşleriniz gibi ortaktır.

ÖSS. ÖSYM. BIRAKIN BENİ... bu dönem biraz kaos dedim ya hani güzel dostlarda edindim AMA...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder