27.1.10

Başlamadık!

hayret birşey tamam hava kötü olabilir ama bu kadar mı olur yani? olmamalı bence ! bu kadarı fazla... hayır bir de tam yazlıklarımı çıkardığım gün bu bana yapılmamalıydı. hava kapkara ve daha saat 4 !elim kolum bağlandı bugün eve mahkum oldum =( zavallı ben... zeki kankam dişçiye dişinde leke var gidip o lekelerin çürük olduğunu öğrenmese ve yeniden dişçiye gitmek zorunda kalmasa en azından onunla beraber olurdum. hayır bir insan nasıl diş çürüğünü leke sanırki ? hadi sandı benek benek bunlar sonuçta ve meğer 6 taneymiş. bu saate kadar aklın nerdeydi die sorarlar adama?ben bu satırları yazarken hava süratle kararmaya devam ediyor...tamam ben yağmurlu havaları severim ama gökgürültüsü, şimşek ve ara arada yıldırım olması şartıyla. böyle kuru kuru yağmuru sevmem ki ! hiç bir actionı yok. hani böyle hava berbattır gecenin bir körü olmuştur. gök gürler sonra şimşekler ardı ardına patlar. sanki güneş doğar o an... ve elektrikler kesilir... ohh süper. yatağa yatarsın yağmur damlaları camını çalar kırıcakmışçasına...oyy canım çekti. oollleeyyy Allah Baba sesimi duyduuu.... Ev aydınlandı süper bir şimşek ve ardından gök gürültüsüüü... en sevdiğimden...hayır şu da var. ben ki ismimim anlamı sözlükte şanssız kelimesinin önüne yazılası insan... bu nası oldu böyle =)ne diyordum? hı evet...bizim ev... asıl aklımdaki şey buydu. bu ev bana gıcık! bildiğiniz gıcık yani. arkamı döndüğüm anda arkamdan iş çeviriyor! gece camı kapatıp yatıyorum sabah kalkıyorum cam açık. ışıkları kapatıp gidiyorum geliyorum ışıklar açık! televizyonu kapatıp sinemaya giderim eve geri dönerim tv açık! gece musluklar damlar kızınca susar! (buna bende şaşırıyorum =)) kes sesini diyince musluk nasıl damlatmayı keser =)) bilen varsa banada açıklasın..) doğru söyleyin içinizden birinde anahtar mı var? yetti canıma !bugün sporuda ektim. bu havada da gidilmez zaten. dışarı çıkıp bi tur atsam havuza girmiş kadar olurum muhtemelen. gerçi bu havalar benim içimdeki gezme arzusunu yıldıramaz. sevgili S.O ile az mı gezdik bunun bin katı havalarda hemde o zamanlar yaş küçük ehliyet namınada birşey yok =) o iett'de yaşadıklarımı bi ben bilirim bi de o...bi de iettdeki amcalar. utanıyorum ! özür dilerim...problem var bir yerlerde. bunu bu zamana kadar sanırım sadece iki kişi anladı. biri E. biride G. işin tuhaf yanı G. bunu anladığı halde vazgeçmedi. sanırım o da bana benzediği için vazgeçemedi. gözyaşlarım onu tanıdığım günden beri aynı. tek değişen zamanlamaları. artık kontrol edebiliyorum. yada ettiğimi sanıyorum. aslında olayların en başına dönmeli... 6 yaşında falandım sanırım. çok güzel ve sapsarıydı. bir hayranlıktı benimkisi. sonra hep oynamak isterdim onunla. aslında iyi bile anlaşamazdık!...adı mı? sanırım Ardaydı biraz puslu orası. işte burda başlıyordu herşey...iyi anlaşamazdık...sonra 11 yaşına geldim. turuncuydu herşey... iyi bile anlaşamazdık! ilk acımdı. başka birine gitti. hey arnold diye bi çizgi film var. bileniniz var mı ? benden olsa olsa ordaki Helga olur =)) çünkü hep onun davrandığı gibi davrandım ona. hep ittim. severken öldürdüm, dövdüm, dalga geçtim. adı mı? Y.A diyelim.ardından da bitti zaten. taşındık. 7.sınıftaydım. yada 8. ne biliyim işte. onada bir ton Helgalık yaptım! =) sonra aşık oldu o. bana değil tabi ki =) en yakın arkadaşlarımdan birine. o zaman acı verdi ama ağlamadım hiç. herşey çok daha masumdu. severdin işte. hep görmek isterdin hepsi buydu. şu an gülüyorum o yıllara. aslında öyle pekte sevmezdim. herkes birilerinin peşindeydi bende onu kestirmiştim gözüme sanırım =) hani adet yerine bulsundu. konuşucak birşeyler olmalıydı ya tenefüslerde. benimki de ağzımı oyalamaktı. hem zaten iyi bile anlaşamazdık ! adı mı? Onur Atıldı.sonraaa liseye geldik. Aman Tanrım işte bu dönem işler karıştı... Sanırım birazda burası etken oldu. Hiç biriyle aslında iyi anlaşamazdık... !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder