13.2.10

Çekemiyorum.

- Olgunlaşma tribini tamamlayamamış erkekleri çekemiyorum. Ne kadarda çiğ duruyor insanın boyundan büyük laflar etmeye çalışması. Yada üzerine iki beden büyük olgunluk elbisesini eteklerinden tuta tuta sürüklemesi. Olmuyor işte yakışmıyor ki sana! Söylediğin tüm o süslü laflar bomboş kalıyor çocuksu ruhunda. Beyninde büyümeye çalışan tüm o fikirler için çok erken olduğunu bilmek zorundasın. Sen daha kendinin ne olduğunu bilmeden nasıl bişeyler hakkında fikir sahibi olabilirsin hiç düşündün mü? Cevap bulabildin mi? Yazabilecek süslü laflarının beni çok mu kırar? Bu musun sen? Aslına bakarsan beni hiç kırmaz. Küçüksün sen. Küçücük bi oğlan çocuğusun. Her oyuncağa sahip olma amacı güden ufak, haşarı, açgözlü bi oğlan... Hayat hiçte ordan baktığın gibi değil. ve bunları sırtını sıvazlayanlar sana asla söylemezler!

- Kendine güven güzeldir. Ama dozunda kalmalıdır. Çok yakışıklı diye tabir edebildiğin adam yozun önde gideniyken yolda bakmayacağın adamın hayatının aşkı olması muhtemeldir. Gizleri bulmak bundan önemlidir. Gözler bundan önemlidir. İnsanı ikilemden kurtarır. Ama gözlerde yalan söyler! Evet bunu başarabilenlerde var (ki ben kendilerine gizliden gizliye hayranım. onlardan öğrenecek çok şeyim var!)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder